hönis eller inte hönis?

det e frågan det,

sitter just nu hemma hos kampharna, sabina och cim är också här

ikväll är det hönis hemma hos en av dom nya hönorna, emmie (16 trappsteg ner)
det ska grillas, drickas vin(för vissa) och spelas spel.
men jag e kluven, gillar såklart mina hönor men vill umgås med min challan också.
så får se vad det blir. hoppas ni vet att jag tycker om er ändå hönisar ;)

måste också säga att det är otroligt synd om min kära caroline som ligger här brevid mig och sover, vilket hon tydligen har gjort hela dagen, hennes mage är inte helt hundra och hon är helt morfinad. hoppas VERKLIGEN på att hon blir bättre snart, min fina <3

åhe, snart e det sommar people
stor KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0