hönis a la mama mia

vi har fått en ny höna i hönsgården,
nämligen min "bästis" fågelholken ;) haha
nej ska vara lite snäll, sabina holk heter hon.

ikväll har hon fått några uppdrag för att få komma med i vårt enormt ljuvliga höngäng.. hon klarade inte riktigt dom men då vi tycker synd om henne lät vi henne var med ändå;)

just nu kollar vi på mama mia, spolar och har oss för att hitta låtarna vi vill höra, dansar och sjunger med. nu ska hanna, erika o holken sjunga och dansa till dancing queen.. nu har dom börjat, INGEN vacker syn kan jag säga. jag och jennie sitter och asgarvar,

nej nu måste jag koncentrera mig på detta

hönköössis

Kommentarer
Postat av: sabina.

HAHA, jag vet att jag är din bästis ;) nej, nu är man svinhöna. inte dåligt!

och du, vänta bara tills vi har övat lite. då ska du få se på show som heter duga ;D

2010-04-28 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0