helgens resultat..

världens största och räligaste blåmärke som sträcker sig från den ena ballen till den andra, och ni som har sett min röv kan då tänka er hur stort det är, det sjuka är att jag inte märkte det förräns imorse. tror märket har något att göra med att jag trilla ner för felicias femtioelva trappsteg och sedan rasa utanför hennes dörr. det är måndag och jag är fortfarande sönderjögad men ist för att bli gul som lill-nils har jag blivit blå lite överallt, aja nog om det.

slutade jobba kl 18 och nu har jag landat i soffan efter tvätt, städ och matlagning. erika behövde hjälp... med att göra fiskpinnar och potatismos, haha, ingen stjärnkock den ;) nu inväntar jag min sängsambo sen blir det till att mysa ner sig i sängen med en film, lär somna tidigt ikväll.. förhoppnigsvis iaf, så jag är någorlunda lagad till imorgon.

och förresten, jag ska bli bjuden till grekland i sommar, älskar väl treor ;)

nu ringde porttelefonen, köss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0