hej,hej,hej

somnade och vaknade MEGA förkyld,
vafan har hänt med mitt immunsystem egentligen?
förr i tiden var det hur bra som helst, man börjar väl bli gammal.

fick reda på en grej idag,
som fick mig att nästan börja gråta
vet inte om det var utav lycka eller rädsla.. svårt att urskilja.
det jag vet är att jag kommer bli glad imorgon, för stunden iaf.

nog om mina gåtor.

sov till 11 idag, woho.. behövdes efter helgen.
jag började bli lagad, men sen går jag isönder igen,
i söndags slog jag huvudet i diskbänken när jag skulle slänga skräp
och igår gick jag först in med lilltån i bordet, sen tappade jag grillkryddaburken på stortån, så jag har fortfarande ont! och folk säger att jag e klumpig, undrar vart dom får det ifrån?

nog om det

köss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske beror på allt festandet,immunförsvaret är nog bort söpet;)Och va då klumpig,det har du väl aldrig varit!Puss på dej.

2010-04-06 @ 16:39:23
Postat av: Felicia

du glömde nog berätta om elementet?

vad är det nu som sker? du får ju dela med dig av svaren på gåtorna så jag fattar :P

2010-04-06 @ 21:27:25
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0