glad påsk, god påske, happy easter

påske helgen har varit mycket trevlig,
vi kör ett indianrace som vanligt

skärtorsdagen, jobbade 7-18 sen åkte jag hem och fixade till mig snabbt som attans, sen blev det bowling på curla med felicia och ett gäng grabbs, gick inte så bra för mig,men man kan ju inte vara bäst på allt, fast det e jag ju typ. ;) ålen tycker iaf att jag är bäst i hela världen, om ni inte tror mig så kolla hans face ;) nog om mig, efter bowlingen festade vi vidare hemma hos andre.

lååångfredag, den var faktiskt jävligt lång och så jävla bra! den började kl 9 på morgonen med att jag & erika drog till teckomatorp för att fixa ny hårförlänging, så nu e håret nice igen och jag e 2500 kr fattigare, men ska man vara fin får plånboken lida pin.. på kvällen var jag & ålen på påskamiddag hos min babbliga mor, mega gott var det med sill, lax och allt det dära. vi spelade drickekortspelet med vattenfall, regler m.m haha, som regel hade vi b.la att vi inte fick svära, jo ellerhur, och morfar e nog världens fulaste när han ska försöka vara pittögd. hursomhelst, det var iaf en mycket trevlig afton, vid 22 tiden drog vi (jag o ålen, inte morfar o dom;) hem till bönisen där det redan var full fart på förfesten och en massa folk. sen blev det tycho där jag träffade mina gamla killkompisar, så jag drog till olivers med dom och ja jävlar vad skoj jag hade och som jag dansade, riktigt bra! efter olivers ramlade jag hem till felicia (typ bosktavligt talat) där hon o ålen befann sig, trillade ner för hela hennes trapp, sen trillade jag utanför hennes dörr där taxin stod och vänta, haha.. jag var inte ens så full, kanske sönderjögad som lill-nils ;)

påskafton, då var det dags för äggrullning hemma hos cim & sabina, ja folk vi har löst våra problem, det trodde ni aldrig va ;) skönt tycker jag att det är iaf. vi målade först äggen, mitt var nog något av det fulaste ever, kan vara därför som jag kom sist, skit också. tror dom andra höll på i 3 timmar eller ngt, själv åkte jag ut efter en halvtimme, fick jag tid till att dricka beer så jag klagar inte. där var en väldans massa dolk och jag hade riktigt trevligt. vid 23 tiden kastade jag in handduken, var rätt trött då med tanke på att vi startade redan kl 15.

påskdagen, är det idag, och jag e hemma hos pappa & ankan med mina tre syskon och sletna farmor (haha, nu blev hon inte gla på mig) "slena farmor? jag är väl inte sleten?" nog 20 år sedan hon kollade sig i speglen ;) vi har ätit middag och nu spelas det wii. ikväll blir det myspys på kungsgatan med tre av min favvisar, felicia, ålen & min ännu mer sletna bönis.

annandagen påsk, då blir det jobb, storhelgsbetalt IKKE helt fel.

kössies, ursäkta för att det blev så långt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur vi har något gemensamt;)

2010-04-04 @ 20:09:58
Postat av: Sabina.

tycker också det är döskönt :)

2010-04-05 @ 00:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0