det var inte igår

och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt otroligt dåliga bloggande
men jag kan nästan lova er att det ska bli skärpning på den fronten..

just nu i skrivande stund har jag precis anlänt hem till kungsgatan efter ett kvälls pass på jobb, när jag kommer in genom dörren möts jag av en skrikande och överlycklig gucci, men vem kan klandra honom? alla uppträder mer eller mindre så när dom ser mig ;)

när jag sen kommer in i vardagsrummet finner jag emmie, erika, emma, sabina o bella sittandes i MIN soffa och dom kollar på MIN tv. jag ser också att dom har druckit MITT kaffe och får reda på att emmie har ätit utav MITT knäckebröd och även ätit upp MITT ägg. men jag är inte sur för det.

nu ska jag kackla vidare med hönorna,
fast sabina snacka om att dom skulle ta ett smslån och dra ner till akropolis?
det hade varit skönt får jag ha MINA saker ifred ;)

kössies och på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0