underbara löningsfredag

är det imorgon eller rättare sagt om 30 minuter, så fint, har längtat efter det nu i två veckor då mina pengar helt plötsligt tog slut, skulle behöva ha en ekonomisk rådgivare.. eller skulle kanske ta tag i mig själv o bli det jag alltid har velat bli, civilekonom, då kanske jag hade klarat mig en aning bättre? eller så kanske det hade varit väldigt bra för mig att inte bo mittemellan tycho och espresso house, eh på vardagrna o tycho på helgerna, rena natten de för mitt konto.

men strunt i det nu är det snart helg, blir den första halvstora förfesten här hemma imorgon, sen får vi se vart det bär av, tycho e givet men efter det står det mellan tages, olivers och hbg.. tror faktiskt det lutar en aning mot det sistnämda men det återstår att se. imorgon på dagen ska iaf jag och challe till nova eller entre fortfarande inte bestämt vilket, men shopping blir det, de kan jag lova.

nu ska jag mysa vidare med my & erika.

kössne alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0