sova ut

ja det fick jag verkligen göra idag, sov ända till kl 12 och riktigt skönt var det kan ni tro, gick ut med guccan och tog en dusch sen blev det fika på espresso med challe & carro och sen gick vi till subway och jag fick beställa en nyttig sub, inte alls lika gott som dom onyttiga ska jag tala om men det funkade. sen gick vi runder och kolla affärer och var sjukt shoppingsugna, men ingen av våra plånböcker tillät någon shopping, därför bestämde vi att det blir shopping hela dagen på löningsfredag på nova eller entre, ser jag verkligen framemot. och på kvällen ska vi såklart festa och det ser jag också framemot, väldigt mycket.

är ledig imorgon, skönt o nu blir det sex n the city, kööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0