sommar i september?

ja det verkar inte bättre, jag hade faktiskt längtat lite efter den friska höstlufen men det blidde inget med det än

just nu ligger jag inne i soffan, har hunnit med både öb och max på hemköp idag för lite viktväktarrätters shopping, nu ska väl sommarkilona väck. är sjukt sugen på att gå ner på espresso o ta en kaffedrink med inte en enda av mina vänner är avalible, lina å felicia är egentligen med dom är trött efter att ha jobbat natt, rena natten.. så jag får väl helt enkelt ligga kvar här, kanske kolla one tree hill, lika bra de?

har ni hört? första svenska dödsfallet i svininfluensan, nu börjar den närma sig mer o mer tycker jag, o ni som känner mig kan väl tänka er hur rädd jag är inför detta? redan inhandlat handsprit, nog dags att börja använda den nu!

jag o erika letar lägenheter för fullt, är skit intresserad utav en 3:a på kungsgatan, har alltid älskat kungsgatan. så hoppas innerligt på att vi får gå på visning på den :) vill bara flytta nu!

nej nu får vi sätta på lita OTH så jag hinner se ett o annat avsnitt innan jag börjar jobba kl 18.00

KÖSS EVERYBODY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0