nya sättet att kommunicera?

har bloggandet blivit det nya sättet för folk att kommunicera? ja det skulle man kunna tro när det gäller vissa, jag tycker att om man har något otalat med någon så kan man ju tala om för den personen vafan det är som är fel istället för att sitta på sin blogg eller facebook och skriva skit, ja skriva skit kallas det numera för folk har tydligen tappat det helt och slutat snacka, eller så är väl denna personen helt enkelt bara jävligt konflikt rädd och mesig. och jag brukar vara en person som kan säga vad jag tycker o tänker men det funkar inte när det gäller denna människan, så då får jag väl helt enkelt köra på samma spår och skriva om det i bloggen så hela sverige kan läsa det, är det så du vill ha det så visst. föstår mig bara inte på dig!

nog om det, nu ska jag göra något skoj & mysigt istället för att ödsla tid på detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0