mysdag till tusen

har jag bestämt mig för att denna dag ska vara, är ledig från jobb idag som alla onsdagar iofs  och jag ska inte göra ett skit. ska möjligtvis städa rummet för det behövs verkligen men annars så ska jag bara mysa. verken emelie eller erika är hemma och jag har lägenheten helt för mig själv, underbart kan det vara ibland när man är van vid att ha människor runt om kring sig hela tiden. ´

ikväll blir det också mys kan ni tro, nu ska jag fortsätta kolla på youtube klipp på den finaste komikern ever; björn gustafsson såklart, älskar han. han borde förresten vara med i ladys night, gjort succe där.. den 24:e oktober ska vi faktiskt dit, jag och några av mina tjejkompisar på malmö arena, bara att se den e en upplevelse i sig tycker jag, så det ser jag framemot very much.

nej nu ska jag återgå till mitt mys,

köss på den



min man

Kommentarer
Postat av: Felicia

dream on :P

2009-09-23 @ 18:54:11
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU är så jälva lat BFF!!! =)

2009-09-23 @ 22:05:13
Postat av: olivia

ses på ladies night ;-)

2009-09-28 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0