kungsgatan here we come

är mycket glad över att berätta att jag och erika har fått lägenheten på kungsgatan (flyttar in 1:e dec), fick reda på det i fredags när landskronahem ringde och väckte mig, yrvaken som jag var när jag pratade med dom så hade jag nästan glömt bort det, kom först på det sen på kvällen, lagom yr? för er som inte vet (vilket har varit en del) alla kan ju inte vara lika bra på huvudstäder och geografi i allmänhet som mig ;) så ligger kungsgatan mellan hotell öresund och sofia albertina, ja så kan man väl förklara det? så om du läser detta emmie så är det snart dags för att dra med mig på powerwalkar! kontraktet skrivs på på onsdag, woho!

nu ska jag köra ifrån mamma,jag & guc ska bege oss hem till felicia för att kolla på idol & anna "tappat de helt" anka

köss ;)

Kommentarer
Postat av: Indianen i Falken!!!

Duuuuu!!!



Vem e bäst på huvudstäder igt min kära vän???



Säger bara LA PAZ!!!! världsklass på den ;)

2009-09-30 @ 01:16:35
Postat av: Proffset på huvudstäder

bönis bullshit säger jag bara.

de e JAG som är miss huvudstad, o grattis du kunde en mer än mig inget med tanke på att jag KAN minst 100 mer än dig ;)

2009-09-30 @ 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0