höstmys


igår var det verkligen en myskväll efter jobb, jag älskar väl att mysa ;)

är hemma hos mammisen nu, färgar håret och på måndag ska jag göra hårförlängning, ÄNTLIGEN! ska bli så skönt att ha långt, tjockt hår :) nu ska bara luggen växa ut också, sen e det nice. hade faktiskt tänkt gå och träna idag, nu måste jag verkligen ta tag i mig själv, ikväll blir det ännu en myskväll, jobb heeela helgen sen, lite drygt men jag får iaf en paus ifrån tycho, tages o olivers, kan verkligen behövas det också.

nu ska jag tvätta huet, KÖSS

måste bara citera min älskade tompisch;

"gummman puss på dej vi hörs älskar dej ciaooooo"

han är väl för go den?
slänger in en bild på token också,



KUNG I HALMSTAD!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hon ena tjejen, Lovisa, har jag festat med i San francisco.. haha.. grymt :p Världen är liten. haha.

2009-09-12 @ 06:36:15
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0