;)

åååhe vad jag är glad för mitt hår, känner mig som en helt ny människa. gör dock jävligt ont att sova med det,men ska man vara fin för man väl helt enkelt lida pin.

ikväll blir det bowling med familjen, mickes (min morbro) fjälla ifrån portugal e på sverigebesök, så blir en massa engelskpratande, tur man e grym på det, eller?? sen blir det middag på tycho, skit också, varför har dom inte sallad på menyn? jag får väl helt enkelt ta en tychobiff utan biff och pommes. lite tråkigt, men som sagt ska man vara fin får man lida pin.

är helt ledig idag, mega nice, efter 43 timmars jobb på endast 4 dagar, jobb imorgonkväll sen ledig fredag, lörd o sönd. hålla helg? oh yes. har hunnit med en fika och en svängom på stan idag med lina, erika, jennie & hanna, alltid lika trevligt med mina tjejer.

nej nu ska jag vila upp mig lite inför kvällen, måste ju vinna, sen blir det promenad med pissgucci, han har pissat ner hela emelies soffa, hon kommer nog bli glad när hon kommer hem..

köss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0