en jävel på att dansa

blev ett jävla drag igår också, det gillar vi
började med att jag och felicia satt hemma hos mig drack vin och razz och snackade en massa skit som vanligt. sen drog vi ner till tycho, mike hade reserverat ett bord till oss ;) där var faktidskt rätt mycket folk ute och roligt folk, alla grabbarna var och paddla så skönt att ha staden för sig själv för en gång skull ;) sen helt plötsligt skulle jag med fredrik, kim, david och jimmy till hbg, eh jaha, så satte mig i taxin och hoppade av utanför harrys, in kom jag och dansade en väldans massa, riktigt trevligt var där.

nu är jag hemma hos lollo, mysdag till tusen idag, loves it

köss på DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0