du är mina tankar


då var denna veckan snart över,
har varit en bra och trevlig vecka får jag säga.
i onsdags blev det en riktig mysdag, var med challe o carro, först var vi duktiga och åt sallad på rhodos till lunch, sen vidare till espresso house för kaffe och sen sket det sig, vi hamnade på hemmakväll köpte glass å godis och hyrde film, sen blev det sängläge, OTH maratoon i min säng, sen avslutade vi kvällen på tychos uteservering med yatzy my, josse, emmie och filippa, väldigt trevligt.
i torsdags lunchade jag och shoppade lite med mamma på dagen, sen började jag jobba kl 16 och jobbade ända till 18 på fredagen, slit. och i fredagskväll blev det också bara en mysdag.
Men igår var det fantamej fest, 60 årsfest för min kära sambo Erica & Emil & Ds, dom flesta som skulle på middagen samlades hemma hos lina redan vid 16.30 för lite fördrickande och snackande, sen anlände vi i löparen vid 18, åt smörgåstårta och lekte ;) mycket trevlig kväll som avslutades på tages med carro :)

nu är jag i ekeby på kalas min lillasyster fyller hela 5 år idag! shit vad tiden går alltså, har varit här hela dagen, men nu tjatar min bror, han vill hem så gotta go, ska hem och mysa med my & erika.

köss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0