livet på en pinne

hahaha såg precis att min mamma hade kommenterat mitt förra inlägg som var tillägnat henne, hon kan verkligen inte det här med att kommentera bloggar, när man ska kommentera står där NAMN: och då skriver hon FIA ??? morsan har tappat de, men jag är gla för henne ändå fast föräldrar hör nog inte riktigt hemma i bloggvärlden..


idag var jag uppe med tuppen kändes det som, rättare sagt kl 9, men går man och lägger sig vid 3 tiden så känns 9 som tuppatid. jag och erika stack till teckomatorp för att hon skulle göra hårförlänging, jag hann med en o annan tupplur där på wanjas soffa, väldigt skönt. så var lagom utvilad när det var dags för sightseeing på hemvägen, vi körde igenom kävlinge, jag visade erika vilka affärer vi brukar handla i när jag jobbar, sen kom vi till furulund då visade jag henne det fina huset som hon som jag jobbar hos och hennes familj bor i erika fick även se den stora, snygga och väldigt grymma bilen som jag kör runder i och sen fick hon även se stallet och hästen som jag rider på. så det blev en riktigt sightseeing i furulund som endast tog 5 minuter, furulund är ju inte känt för att vara stort direkt. efter det så körde vi till landskrona hem för att skriva på kontraktet och dividera om fonden och hur vi ska göra med måleriet, alltid klabb med något.


nu har vi precis varit duktiga och städat lägenheten, här var precis en familj o kollade på den.. skönt när man har visning så man tar tag i städningen, kan behövas.

ikväll blir det mys med älskade idol plus sambo, fast först nu ska vi ner på espresso house och dricka en o annan chai, tjoffköss


Kommentarer
Postat av: Lina

tror att du varit och kommenterat innan på samma dator som din mor använde och så ligger helt enkelt Fia och din adress kvar? haha du vet "kom ihåg mig", sånt har min faster råkat ut för :P

2009-10-02 @ 11:30:43
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: sussi

Helt rätt Lina,men du e ju lite smartar en Fia.

2009-10-05 @ 10:25:08
Postat av: Fia

haha mamma du känner inte ens den linan, de är inte nilsson så så himla smart var du ;)

2009-10-05 @ 11:31:41
URL: http://sofiiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0