dilemma

varför ska det vara så svårt att hitta en lägenhet som man känner att man har råd med och som man vill ha, idag har jag och erika kollat på lägenheten på kungsgatan, helt ok hyra och helt ok lägenhet,det vi gillar bäst med denär definitivt läget. sen kollade vi på en vid fröjdenborg som är totalrenoverad och riktigt riktigt fin men alldeles för dyr hyra, men silken lägenhet alltså! så nu har vi ett svårt val framför oss.

har hunnit med en massa idag känns det som, kollat lägenheter, lunchat med mamma o min kusin på seglaren, ätit IS glass på campingen med dom också, min kusin har skaffat hund, världens sötaste valp (efter guccan då) hängde bokstavligen i röven på gucci, haha. och nu är jag hemma hos mamma kollar fotbollen och äter tacos, sen blir det IDOL! älskar att det har börjat igen, höstkänslor på det också!

kÖsS



haha, jag o erika för ca 7-8 år sedan, vart tar tiden vägen??



Kommentarer
Postat av: Felicia

jag älskar också att alla underbara tvprogram börjar till hösten :P

2009-09-10 @ 14:08:41
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0