då var helgen avklarad

vi kör en snabbis,

fredag, var iväg hela dagen med challe på nova och shoppade, bla, tre tunikor o två par stövlar, välbehövligt. hade en hyfsad stor och väldigt rolig/trevlig förfest hemma hos mig, sen blev det tycho och därefter tages, skoj kväll och den fick mig också att inse ett o annat, bla att du är patetisk o desperat men det visste jag typ innan också, tack för det :) sov typ 6 pers hemma hos mig? haha, fatta inte riktigt de och nej jag hade inte två trekanter ifall DU tror det ;)
lördag, vaknade upp körde challe hem och hämtade lina, sen stack vi till häljarp, kollade på max, matte, sjögren o company när dom spelade innebandy match (3-3 slutade det) efter det ble det en pizza på häljarps pizzeria, var ett tag sen man käkade där kan jag ju säga, men det var gott. efter det skildes jag å lina åt och jag drog hem till carros pappa i häljarp där carro satt barnvakt, blev lite mys o snack.. stannade lite för länge så när jag väl kom hem fick det bli en stress-vegjordning, vid 20tiden mötte jag, lina och my upp mys pappa på tycho där vi delade på två flaskor vin, sen gick vi vidare till akropolis och drack en massa drinkar, mys pappa bjöd på allt, helt underbart snällt, man kan inte tro att han o my är släkt direkt ;) sen blev det tycho igen och därefter tages. även om du kanske inte tror mig så var det underbart att få prata med dig!
söndag, hämtade upp challe sen mötte vi my & lina på don pedro, käkade pizza och snackade ut om helgen, alltid lika kul på söndagar. efter det körde jag o challe och handlade kladdkaka (för lata för att baka) och mös HELA dagen, carro kom hem och anslöt sig vid åttatiden, vid 24tiden var vi trötta på att vara hemma så vi drog till IPs parkering o challe fick prova på att köra bil för första gången, haha livrädda, men skoj var det. sen körde vi hem och sov trångt tillsammans alla tre.

nu är jag hemma hos mamma o hälsar på, stackars min gucci säger jag bara.. :(

köss på han!





aaw guccibebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0