;D

blev pizza idag med, kass är jag..
tonfiskpizza med ananas hos challeballe på don pedro med lollosen :)

måndag imorgon o bantning, jävla helgskit. förstör mina veckodagar då jag e mega duktig om jag får säga det själv. ooh, har glömt berätta att det typ är 99 procent säkert att jag och erika får lägenheten på kunsgatan, ahh mega nice. emmie bor i samma trapp så har redan sagt till henne att hon ska få med mig på powerwalk varje morgon, behöver pushas ibland.

jag stör mig också så du vet, du är inte ensam lilla vännen. men skrattar bara åt det, de är rätt komiskt om man tänker efter, now u know how it feels.

åååh alldeles för gla för öl
 


Kommentarer
Postat av: Stig..

Tonfisk pizza.. är du packad eller?

2009-09-21 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0