att mista en vän

är verkligen inget man vill, men ibland blir det så, denna vännen har varit myckt mer för mig en bara en vän och jag hoppas innerligt att vi kan vara bra vänner någon gång igen i framtiden, men det är dock inte upp till mig.

idag gick jag upp ganska tidigt, hoppade in i duschen sen vaknade erika och då blev det en jädra powerwalk ut om borstahusen på ca 1,5 timme, riktigt skönt sätt att vakna upp på, sen blidde det nyttig frukost för min del och meningen var att vi skulle köra ett litet träningspass i vardagsrum efteråt men det hann vi inte med, men igår gjorde vi blev 50 situps för min del och 20 för erikas, haha! och en massa andra övningar, nu ska vi bli slanka o starka, vet ni om ;)

är hemma hos min mamma nu och hälsar på min guc, sen blir det jobb vid 16. och imorgon blir det hårförläning, woho! eller förhoppningsvis kommer det bli woho, det återstår att se.

ååhe nu blev jag glad kan ni tro ;)

köss o pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0