ångestfri en söndag

ja det är väldigt sällsynt i min tillvaro ska jag tala om men så e fallet denna söndag mina vänner, fredagen spenderades mestadels hemma hos min mamma, var en sväng på center syd med henne och mina brödrar, sen på kvällen var det bara mys, lördagen jobbade jag och på kvällen efter jag hade slutat var jag och felicia ute på en långpromenad i ca 1,5 timme, riktigt skönt. idag har det också varit jobb, slutade vid 20.30 och nu är jag bara hemma med erika, väntar på vår andra inneboende mysan som snart ska komma o förgylla tillvaron, om hon nu kan det. iaf så känns det mega bra att inte vara bakis för fem öre, men det bli iaf fest nästa lördag och ska jag vara helt ärlig så ser jag faktiskt framemot det VÄLDIGT mycket ;)

imorgon är det dags för jobb igen, kväll, innan det ska det hinnas med ett besök på 24seven, hoppas kortet fortfarande funkar för nu är det dags igen.

ååhe va perfekt allt hade varit

kösse'n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0