älskar att hålla helg

ja för det gör jag verkligen,
igår var det mat, vin och kortspelande hemma hos mamma, mycket trevligt, sen tog jag taxi hem till challe och carro och förfestade med dom, drog ner till stan inom tages och fick stämpel och sen blidde det såklart tycho o efter det blev det en snabb runda till tages igen och därefter olivers med adde, men där var lite små tråkigt så stack hem till bönisen ist, alltid bäst i falken och gratis är det också, typ. blev lite indianmusik o så och han höll sig vaken för en gångs skull, helt jävla otroligt!

idag vaknade jag upp som tur var, gick till bilen och körde hem till challe, vi har hunnit med en hel del idag faktiskt trots att det är en bakislördag, vi har varit på systemet o handlat vin till ikväll, vatt på hm och köpt strumpbyxor till kvällen outfit, hunnit med en fika på espresso house med emmie o josse, handlat godis på hemmakväll o pizza hos carro på don pedro. nu är jag fortfarande hemma hos challe, hon har nog somnat nu och jag sitter här, sociala? inte särskilt.
ikväll blir det utgång, jag älskar väl vår stad.

i am happy, köss'n


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0