älskade höstluft

erika börjar bli väldigt trött på mig och mitt tjatande om höstluften, men jag kan inte hjälpa det verkligen älskar den friska, underbara luften som hösten för med sig. den ger mig så sjukt många härliga minnen, speciellt riktiga fina minnen från förra året, när jag bodde i lägenheten brevid ica i häljarp, de va tider de.. kan ärligt säga att det var en av dom bästa tiderna i mitt liv så inte så konstigt att jag börjar bli helt känslosam nu när samma luft är på väg in i vårt avlånga land igen. känner verkligen att jag är helt upp o nervänd numera, måste ta tag i mig själv på ett eller annat sätt, vet egentligen vad jag behöver göra, ska bara få tummarna loss och göra det också, de e där skojävlen klämmer

imorgon är jag ledig, ska på en lägenhetsvisning på kungsgatan, hoppas innerligt på att den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0