you're not better then me

vilken lördag jag hade mina vänner

Min lördag del 1
på dagen var jag och shoppade på nova med challe, carro & ellan.. fixade kvällens outfit med mera. kvällen: my hade avskedsmiddag hemma hos lina, och vilken middag, förrätt bestod av en räkgrejsimojs, huvudrätten var oxfile med ungsbakade rotsaker och efterrätt var frukt med vit choklad på i ugnen med glass, MEGA GOTT! det lyckades du bra med. sen åkte aldrigleken fram samt mitt nya våghals 2, och det spelet kan verkligen dra igång en fest, för exempel: fyra av oss fick ligga i en ställning där vi alla hade det skönt, blev en hel del skratt! vid 00.30 kom vi ner istan, blev en snabb runda på tycho och sen..

Min lördag del 2
begav jag mig hem till bönis som hade utegångsförbud av ingen mindre än polisen!! HAHA, gla för att sova i buskar den. bönis hade bara två öl hemma och det skulle ju inte räcka hela natten märkte vi ganska snabbt så vi ringde nuhi som snällt kom och hämtade oss och körde oss till statoil där vi handlade ett 6pack 3,5or (givetvis) och en pusse chips. sen körde vi hem till falken igen och satt uppe och snackade skit ända till 7 på morgonen? verkligen alldeles för glada för skitsnack.. björn persson, check!!! ;)


åh köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0