inte helt hundra

nej så kan man beskriva mig just nu (eller när jag tänker efter så nästan alltid, men lite mer nu) mitt i hönklbubbskvällen så började min mage spela yatzy, inte lite yatzy heller tror närmare bestämt att det var det dära MAXIyatzy.. icke skoj ska jag tala om.. när magen hade lugnat ner sig (hade inte varit på toa på ca 15min) så skulle jag, alexandra och erika skynda oss ner till bilen så vi kunde köra hem snabbt som attans då kommer de helt plötsligt från andra hållet också, rena natten.. så nu har jag fått sjukskriva mig från jobb, skulle egentligen ha börjat kl 0700 imorgon, men det blir inget med det kan jag säga direkt..

nu ska jag försöka att krya på mig, köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0