verkligen ingen slitsöndag

woho, i feel good on a sunday!
var ute en liten sväng med felicia igår, eloge till mig (första vita helgen avklarad)


Sofia säger:
sen e han tydligen mega kass i sängen också
inget å hänga i julgranen de

Felicia säger:
hahahaha
nej, det är inte det

Sofia säger:
nej precis

Felicia säger:
hehe
men vem är egentligen ngt att hänga i julgranene. hahah

Sofia säger:
haha typ, björn gustavsson

Felicia säger:
hahahah
fint och hänga han i julgranen

Sofia säger:
hade varit helt jävla underbart

drömde om snygge björn gustavsson innan, jag var en känd hoppryttare och han var den han var. jag hade precis vunnit en tävling i globen och satt på min stora fina svarta häst med strimma (mycket viktigt) då släcks ljusen och helt plötsligt tänds en strålkastare längre bort och där sitter björn på KNÄ. efter värsta kärleksförklaringen till mig så frågar han om jag vill gifta mig med honom, jag hoppar av hästen och kastar mig in i hans famn och säger självfallet JA!

så min gran detta året kommer pyntas med björn, hoppas erika går med på det annars får hon skaffa en egen gran.

har precis kommit in till mamma igen efter en jobbig men ändå skön joggingtur i saxtorpskogen, snart ska jag mamma och simon till råå på julskyltning.

köss på min blivande man


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det kommer bli en fin julgran :p

2009-11-22 @ 21:26:33
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Felicia

Det kommer bli en fin julgran :p

2009-11-22 @ 21:26:47
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0