tre hönor är bättre än inga alls

det blev inget basilika, vi stod utanför resturangen och kollade på menyn och kom på att vi inte var sugna på sån mat alls, så istället blev det rhodos.. tonfiskpizza, vet ni om!
efter det drog vi hem till mig och erika, kollade fula bilde roch skapade även våra egna..

så här fula är vi:

inga dåliga finnar min mens har gett mig ;)



världens snyggaste sambo???? eller?? krockat rövhål??

 

vi står vid bankomaten, pratar om att jennie har vaccinerat sig..

jennie: nu är jag svinsäker

(jennie skrattar och kände nog sig så rolig och påhittig)

fia: det där har du inte kommit på själv

(jennie ser ledsen ut)

jennie: .. nej det har jag inte, läste det på facebook

hahaha, du är go och söt men att komma på roliga saker har aldrig varit din grej snuttis, det vet vi alla om ;)




tack för en finfin höniskväll, köss på er!


Kommentarer
Postat av: Jennie

fia.. du är ond! där är en djävul inuti dig. BITCH! ;)

2009-11-12 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0