time after time

ligger å lyssnar på den nu, en av världens mysigaste låtar om ni frågar mig.
dåligt bloggande av mig, så vad har skett i veckan?? ja det kan man ju fråga sig.. minne som en guldfisk..
men det har väl mest varit jobb, jobb o åter jobb. igårkväll var det rhodosmyskväll hos maxi iaf, och idag har jag varit hos frisören, på center syd med my och erika och på hundträning långt ut i skogen med gucci och jag fick med mig både erika och kamph fast att det regnade, mycket nöjd med dom två och det var min hundtränare också "de är riktiga vänner som följer med dig på träning i detta skitväder" tack som fan ;) sen blev det kebab, godis o filmkväll hemma hos erika å emelie, vi får passa på och öva på att vara tsm nu innan vi flyttar ihop vilket ser ut att bli nu redan den 1 juli, åh så nice.

måste också tala om att jag är mycket nöjd med mig själv, har varit helt rökfri i 3 veckor på lördag :D trodde ni aldrig va?

nej nu får jag sova lite, har verkligen en lång dag framför mig, först jobb 8-20, ska hålla i en student, sonen i familjen där jag jobbar tar studenten, sen direkt efter det ska jag köra hem till emma o festa som bara den! :)

köss & nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0