salsa kväll?


dagen har bestått av lite solning med emelie i chartykojan, sen in till stan för att shoppa lite sverigegrejor på team sportia till på lördag, sen gick vi till falken å hälsade på tvättbjörnen, styrde lite och jag hämtade en sverigetröja, vi kommer bli snyggast på ven på lördag!!! ååh fint det ska bli! efter vi varit hos TB så gick vi ner till rhodos o käkade sen till hemmakväll å hyrde changeling eller kjell-inge som jag brukar kalla den, jag har aldrig sett den filmen och enligt emelie och my så är den djävuldskt bra, så vi får hoppas på det.

imorgon är det salsakväll på inferno och jag verkligen ÄLSKAR salsamusik (känns som man är i karibien när man lyssnar på de) skulle egentligen tagit de helt lugnt imorgon så jag var pigg o utvilad till ventrippen, men en o annan drink kan väl inte skada, eller? tydligen så är max också en jävel på salsa, det ligger i släkten helt enkelt, så inte helt omöjligt att ni får se syskonen svin shaka loss på infernos innergård imorgonkväll! 

nu verkar det som om emelie är färdig med torsdagsstädningen, nu blir det kjell-inge! 

kram,puss,köss 


slänger in en bild på min kära vän när han tvättar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0