ljuvliga underbara väder

kan man något annat än att må bra när solen skiner på detta viset? NEJNEJ!

måndag, jag började dagen med att ligga oh sola redan vid 10 tiden,sen kom lollo, hennes mamma och hennes syster dotter vid 13. hade ju inte träffat lollo på en hel månad då hon o leo har varit i thailand o glassat, så det var mycket trevligt, doppade bena i poolen, kände inte riktigt för att doppa hela kroppen. 16.30 blev det jobb till 22. efter det körde jag in till stan o satt på akropolis uteservering ett tag med lina, erika o jennie. ramlösa för min del o cider för dom andra alkoholiserade tokarna. sen blev det mys!

imorses mötte jag upp lina på köpet vid 10 tiden oh handlade bullar o rallarkorv sen körde vi hem till chartyskogen för frukost, solning o bad. sett lina doppa tån? silken badkruka! själv simmade jag idag, haha., skulle vara lite rolig och låtsas att jag skulle hoppa i så tappade jag balansen o trillade i på det djupaste, men det var faktiskt riktigt skönt så nu har jag invigt poolen på med hela kroppen. jobb ikväll också, börjar 16.30.

imorgon ska jag, emelie o erika på visning av en lägenhet på rådhustorget och på fredag ska vi kolla på en på timmermansgatan, fint ska det bli!

nej nu får vi titta närmare på solen igen,
kösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0