gla för den dyyra ;)


har sagt det innan och säger det igen, förlåt för mitt oerhört dåliga bloggande!!!

har verkligen fullt upp i livet just nu och det känns skönt, händer saker hela tiden och det bästa är att jag bor mitt i stan, solen skiner varje dag o jag älskar det!

är just nu hemma hos mamma och solar innan jobb ikväll, skönt att bara ligga o sola o prata ut om allting som har hänt, kan behövas. imorgon är begravningen, kommer nog bli svårt o jobbigt men samtidigt så känns det skönt att hon ska få en plats som man kan besöka när man vill, en plats som man kan gå till när man behöver prata med henne..

<3

nej nu får jag gå ut till mammis igen, köss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0