En ängel flög förbi


har varit väldigt dåligt bloggande från min sida den sista tiden, det har hänt alldeles för mycket..

min älskade mormor gick bort i måndagsmorse och allt känns mest hemskt just nu, har egentligen en massa att se framemot men de e inte så lätt när man mår såhär, märker nästan inte ens av att det är världens finaste väder utanför huset..
ska iallfall flytta imorgon till stan, ska dela lägenhet med erika o emelie, en 5:a vid tycho, nu måndag och tisdag så har mina oerhört snälla o underbara kompisar hjälpt mig att måla, själv har jag inte gjort någonting i princip, har varit helt lost. tack som fan matte, emil, kamph, max, my, erika  & emelie för det och tack alla andra vänner som visar att ni bryr er, även om jag inte har visat det så betyderdet jätte mycket!!!

nej nu får jag ta tag i packningen, har inte börjat ens så har ett helt hem att packa tills imorgonbitti, hur nu detta skall gå.

Vila i frid älskade o föralltid saknade mormor! <3

Köss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0