leva livet

hej o håå
ligger i min säng och ska alldles strax lyfta på arslet och bege mig in i duschen för att sen ha lite fördrickande här hemma med mina tjejer o sen traskar vi ner till akropolis där spink spelar ikväll. blir ju inget alkohols karnevalhållande för min del nu tors, fredag utan istället ska jag vara ansvarig för kassakroken, så kom dit o drick öl vet jag! sen på lördag ska det hållas karneval från 10 på morgonen till sent, sent, sent, sett mig o lina bada i vallgraven efter vi vunnit kubben? rena natten.
måste ju också säga att det kommer vara helt lovely att bo mitt istan nu under karnevalen :)

nu iveckan så har jag och mammis bokat en chartyresa till lefkas, en ö i grekland för er icke bildade människor ;) åker den 1:e augist, så nice det ska bli!!!

vi hörs,
kössen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0