the truth

sverige har yttrandefrihet därför ska jag jävlar i det yttra mig,
okrar inte hålla dessa tankar inom mig och tycker att landskrona och världen förtjänar att veta vad du är för en falsk människa!

för några helger sedan hamnade jag och sabina holk i bråk. (stod om det i tidningen dock inte namn)
och nu tänker jag som så här att kan det skrivas i tidningen vad jag har gjort mot henne så kan jag fantamej skriva allt i min blogg samt grunden till detta trams.

allt vårt tjafs började med hennes sjukt onödiga kommentarer i min blogg och fortsatte sedan på facebook m.m.

därefter en fredagkväll när vi både var ute samtidigt så står jag vid ett ståbord på tycho då någon puttar mig ganska hårt i ryggen, jag kollar snabbt bak och ser då att det var sabina men feg som hon tydligen är skyndar hon sig därifrån, jag stör mig såklart sjukt mycket på detta med tanke på allt skit hon redan har skrivit till mig.. när tycho har stängt står jag utanför när sabina kommer ut från tycho frågar jag henne varför hon puttade mig, hon snackar bort det och kallar mig bla hora m.m. efter det är jag hyfsat förbannad på henne och drar då henne i håret så hon trillar därefter kommer vakter samt polis.. såhär gick det till och detta är hela sanningen.

hon har nu anmält mig för misshandel och begär 6000 i skadestånd..
1000 kr för sveda och värk och 5000 kr för kränkning samt att hon är rädd för att gå ut numera???

helt seriöst falskare människa får man verkligen leta efter, rädd för att gå ut? du hade tydligen inga problem alls med att gå ut och festa på tycho förra helgen fast att jag då bodde precis brevid och det bara var 3 veckor sen incidenten hände, om du nu är så rädd för mig så att du begär 5000 kr var det ju jävligt konstigt att du vågade dig ut på de viset. och kräkning? jag drar dig i håret, du puttar mig hårt i ryggen o kallar mig hora, känns som om du kränkte mig minst lika mycket. och sveda & värk? har du levt i en bubbla hela livet tills nu eller?

men sabina holk jag ska hjälpa dig med din enorma rädsla,
här och med lovar jag att aldrig prata med dig och aldrig röra dig
 (skulle inte ens vilja röra dig med tång)

så du behöver verkligen inte vara rädd för mig det lovar jag dig,
men det är du nog inte heller.

vet att kanske många lär tycka att detta var ett onödigt inlägg och det får ni isåfall tycka
det är min blogg och jag skriver precis vad jag vill

och här blir det verkligen ingen köss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tjejen har ju tappat det helt..

2009-12-05 @ 22:31:57
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Karma

Jag ska inte gå på dig om att du har skrivit ut ett namn. Du vet säkert mycket väl att det är fel. Varför tror du att tidningar inte skriver ut namn? För att, trots yttrandefriheten, finns det något som kallas "rätten till anonymitet". Källor som tipsar tidningarna, personer artiklarna handlar om, osv. (Så där har tjejen i fråga en anmälan till på dig, bara så att du vet).

Men bortsett från att man har rätt till att vara anonym, så handlar det även om moral. Jag vet att du uppenbarligen inte bryr dig ett skvatt om det, men kom igen. Hur vill du leva ditt liv egentligen? Hur vill du framstå som person?

Man kan ju inte låta bli att analysera det här:



1. Din ilska avslöjar dig. Du visar tydligt att du vet att du har gjort fel och att det nu svider ordentligt med 6000 spänn. Men vet du vad? Det är kanske på tiden att en tjej står upp för det här. Det är kanske på tiden att du får tillbaka genom att någon visar dig att det du har gjort är fel. Pengarna och en anmälan är ett bevis på att man inte tolererar dina handlingar. Det är kanske på tiden ATT DU LÄR DIG ATT VUXNA MÄNNISKOR INTE HÅLLER PÅ SÅHÄR!!



2. Det du vet om Sabina är det som står i anmälan, och det du har läst själv i hennes blogg eller någon annanstans. Du har ingen aning om vad hon säger bakom stängda dörrar, när hon är med folk hon litar på. Vi som känner Sabina VET att hon är duktig på att klistra på ett leende och försöka fortsätta som att ingenting har hänt, ingenting ska få ta henne. Men vi som känner henne VET också att det där är en så tydlig fasad. Så jo, det stämmer att Sabina har svårt för att gå ut. Men hon har redan varit med om mycket och har därför lärt sig att skit inte ska få hindra henne från att ha kul. Därför såg man henne ute, för att hon försöker. Hon vill inte ge upp sitt liv p.g.a. någon som DIG. Men du kan inte klandra henne för att hon känner sig illa tillmods av att visa sig ute. Dina hot blev till handlingar...



3. Trots att du har hotat henne, skrivit fruktansvärda saker om henne och hennes familj/vänner, dragit henne i håret, bråkat med henne, så ska du veta att ingenting av det är jämförbart med att du är skyldig till att ha förstört en ung tjejs tillvaro ett tag framöver. Du har gjort hennes liv än mer besvärligt, helt i onödan. För let's face it, det var ni som gjorde fel från början. Din kompis och du som försvarade henne.



Och till er som läser det här inlägget och tänker som ovanstående (Felicia). There's always two sides of every story. Visa att ni inte är så trångsynta. Visa er själva att ni är smartare än så.

2009-12-06 @ 13:39:32
Postat av: Karma

och ett viktigt ps.

Har du bevis för att det var Sabina som puttade dig så hårt i ryggen..?

2009-12-06 @ 13:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0