i'm loving it!

åh sitter just nu i min soffa på kungsgatan med erika och gucci och studerar vår nya, fina och underbara lägenhet. här här så mysigt så att vi inte vill gå och lägga oss.
vi är i princip klara med allt, vi har tömt ALLA lådor, organiserat i ALLA våra garderober (här är en del) och tur är de. till hjälp denna dag har vi haft våra underbara vänner samt min familj

jag vill tacka:

Mamma
Pappa
Morfar
Larry
Hampus
Jennie
Lina
&
Emmie

vad skulle man gjort utan family and friends?

Jag är nog egentligen mega trött, borde iaf vara det med tanke på att vi har hållt på sen 9 imorse och precis blivit klara, så när jag väl lägger mig i sängen kommer jag nog sova gott. imorgon blir det uppsättning av tavlor och dylikt.

nu ska jag kolla vidare på 2 ½ män

big köss


Kommentarer
Postat av: felicia

Bra jobbat och hinna allting på en dag :D

Saknar dig

2009-12-02 @ 07:11:54
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0