gla för livet

godmorgon alla fina!

vaknade för ca en timme sen och tur var det. har gjort min vanliga morgonrutin som består utav

1 kissa
2 sätta på kaffe
3 städa undan om det är behövligt medans jag väntar på kaffet
4 dricka kaffet och röga
5 bajsa
6 borsta tänderna samt tvätta huet

kan förstås se olika ut från dag till dag men på ett ungefär (intressant va?)

om en halvtimme ska jag knacka på nere hos emmie för att sedan bege oss till gymmet.. nu sitter ni och undrar vad fan det är som har hänt med mig och tro mig det gör jag också, gymmet 2 dagar i rad, inte dåligt de. har träningsvärk i armarna idag, fint e de och mer ska det bli.

min kväll ska jag spendera på dannero (danne stråheds ställe i skivarp) där ska micke som e sambo till chapa (hon jag jobbar hos) ha firmafest med alla sina elektriska pågar och jag ska med, ska vara nykter självfallet, men klagar verkligen inte, får betalt samtidigt som jag får gratis julbord, se på en förhoppningsvis skit bra show och till de trevligt sällskap. blir att jag sover hos dom inatt och jobbar till 21 imorgon och på söndag 9 - 21

så vi hörs när vi hörs

kössar till er för hela helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0