första dagen som drottning på kungsgatan

dagen har bestått av dammsugning och tvättande, morfar har varit här och satt upp tavlor, anslagstavla, tofflor, spegel o sånt trevligt. jag o erika har varit på cg och fyllt på kylen med godsaker (läs nyttigheter) jag har även invigt vårt badkar med ett bubbelbad, var nog år och dar sen jag badade badkar, så nu har jag äntligen blivit ren.

ikväll är det hönklubb här hemma, jag och lina har ätit mat från mamma theresa (nära och bra) grekisk sallad för min del och pizza för bitterfittan. sen kom hanna och jennie från ullared med vars en tidig julklapp till mig och lina. dom två har precis dratt och nu ligger jag och lina i vars en ände av soffan och kollar bonde söker fru och ångrar något enormt att vi inte sökte in till roger, riktigt tjejtjusare han och vi älskar väl rödhåriga ;)

köss from fisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0