back on track

efter jag hade gått upp imorse och druckit kaffe & tagit en cigg fick jag ett meddelande av emmie "är du ledig idag kära granne?" och ja det var/är jag! emmie kom upp så blev det ännu mera kaffe & cigg och självklart skitsnack. sen vid 13 tiden skulle jag på ett mindre trevligt möte istan och emmie passade gucci. efter skitmötet så gick jag hem till emmie, vi åt frukost som bestod av knäckebröd, ost & skinka, gottit. kollade lite television sen gick vi ner en runda till stan innan det var dags för (tappa inte andan nu gott folk) gymmet, blev helt chockad då mitt kort fortfarande fungerade, trodde det skulle vara inaktivt med tanke på att det inte har blivit använt sen innan sommaren. iaf så tränade vi i ca 1,5 timme och fy fasiken va skönt det var, lär ha massvis med träningvärk imorgon, men det gör inget älskar när kroppen känns totalt slut!

efter träningen gick vi inom city gross, jag handlade nyttiga och goda kelda sopor så har precis ätit en sån och knäckebröd, nu jävlar people!

ikväll har jag lägenheten för mig själv, erika jobbar, skönt att få vara ensam lite. ikväll blir det mammas pojkar och paradise hotel. mamma kommer också en sväng!

hörs imorgon, köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0