stolt över mig själv

den gångna veckan har varit katastrof, har varit en väldans massa klabb, men nu har allt löst sig känns det som, jag har fått reda ut alla missförstånden, vilket känns riktigt skönt. som denna stan kan snacka o hitta på helt egna grejor, fattar inte var folk får allt ifrån från början. men strunt i det, nu är det mesta löst o sanningen har kommit fram, tack för de.

fick också pratat ut med en kär vän till mig igår som jag nu har varit ovän med hela sommaren, helt i onödan kan jag tycka nu,och det känns skit bra, älskar mig själv när jag kan vara mogen och förstående ;)

idag när jag och erika satt och fikade på espresso house så fick jag ett ryck, jag kände att jag ville ha lugg, så jag och erika stack till "matildas" som har drop in och dom fixade lugg till mig, är faktiskt riktigt nöjd, min mamma tyckte att jag liknar en babe ;) och min bror tyckte jag såg smalare ut (kan vara för att jag har lyckats gå ner 3 kg förra veckan, men ändå)  min morfar kände typ inte alls igen mig förrän jag började prata och tjejen som jobbar på gina istan kommenterade också det, sjukt nöjd är jag :)

ikväll (18,00) blir det jobb, sen dag tors o fred, ledig lördag då jag förhoppningsvis ska vara taxi på mys brors bröllop och tjäna lite extra cash, vilket inte hade varit alls fel denna månad. sen söndag blir det jobb 9-21. två alkoholfria helger i rad, sen nästa lördag smäller det på erika, adde & emils 60 års fest, får man väl kalla det?

åh jag är glad nu

Kommentarer
Postat av: Felicia

Riktigt snyggt blev det :D

2009-08-26 @ 16:53:12
URL: http://frustrado.blogg.se/
Postat av: Lina

jadu, denna stan.... vad ska man säga ;)

2009-08-26 @ 22:16:48
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja, det är en jävla tur det! Har du snackat med Challe och Carro? HÖRES!!

2009-08-27 @ 13:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0