Sommar, lefkas o sånt


jag vet att jag har varit riktigt kass denna sommaren på att uppdatera min blogg, men har helt enkelt haft fullt upp, men nu närmar hösten sig med stormsteg och det menas med att jag kommer spendera mer tid framför datorn än nere på tycho. så börja läsa igen gott folk!

förra helgen kom jag och min kära mor hem väldigt solbrända från lefkas, vi spenderade en vecka på den underbara ön och hade det hur bra och mysigt som helst, sola, bada, drack drinkar, åt massvis med grekisk sallad och tzatziki, körde moped, träffade vår riseteatcher emma järpell m.m. har försökt att ladda upp bilderna både på facean o här på bloggen men ingen internet sida verkar vilja samarbeta med mig denna kväll så får helt enkelt försöka en annan dag.. hur som helst, denna sommaren har varit ljuvlig men nu är det dax att återgå till det "vanliga livet", ska bli skönt för sinne o kropp faktiskt. kan behövas en paus ifrån detta helghållandet.. blir lite fokus på motion o nyttig mat ist ;)

nej nu ska jag sätta på lite one tree hill som har blivit min nya favoritserie, ja jag vet jag är väldigt sent ute med det.

nattinatt o köss people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0