hopplöst fall?


tro mig, skabb är verkligen inget roligt att ha och göra med

sitter just nu hemma hos rolas underbara familj, har ätit lax och grönsaker här hemma, älskar deras mat, och älskar verkligen dom! alltid när man kommer hit så ska det bjudas på en massa, men har som tur är lyckats motstå deras frestningar idag :) snart så ringer my och då ska jag möta upp henne på hemmakväll för att sen gå hem till mig o spela tärningsspelet (som my nu har tjatat om i flera veckor :p) också ska jag färga mitt hår om jag orkar, eller rättare sagt som my eller erika orkar.

och idag är ingen bra luggdag, har kommit fram till att jag mest ser dum ut i det så vi får hoppas att den växer ut snabbt som attans!

nej nu ska jag umgås med min andra familj ett tag innan mysi ringer!

Köss mina vänner

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilket trams :P du är jätte fin :D

2009-08-28 @ 08:45:47
URL: http://frustrado,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0