hejsan alla glada jävlar

igår blev det väl charty efter jubb, stack först hem o gjorde ve mig, föna luggen å sånt (förövrigt så är jag gla för den igen) sen tog jag bilen o körde hem till min linis,vi satt på hennes balkis o drack äckligt vin, men det slank ner. sen beställde vi taxi, hämtade upp late hansson på vägen o drog hem till kamph där rätt mycket folk befann sig, såklart världens bästa tvillingar också :D där var det tjo o tjim. sen blidde det tycho o tages ett litet tag tror jag? har iaf en friday stämpel på höger underarm så verkar inte bättre. en korvajävel hos pölsemannen hannt jag med sen vidare hem till bönis för 3,5 ölsdrickande i falken köket. finfin kväll varet..

när jag vakna fick jag promenera hem till lina där min bill befann sig, dagen efter får man skit för att man var lat dagen innan, man får aldrig vara gla. har varit hemma hos lina o snackat skit hela jävla dagen max kom också förbi en timme o gjorde oss sällskap, vi älskar väl att snacka.

Nu sitter jag i mammas soffa o halvsover känns det som, blir alltid så jädrans sent när man befinner sig i falken för alla vet vi hur bönis kan snacka, kan då aldrig hålla truten den ;) Idag har mys bror gift sig och nu har dom fest här i saxtorp så senare ikväll ska jag vara "svarttaxi" till en del gäster, fin fina pengar, kan verkligen behövas denna månaden. & imorgon blir det jubb 10-21, puh.

nu ska jag lyssna på please don't leave me, use somebody & when the stars go blue, mina favvisar

köss o hejdå







de e glädje tamejfan
please don't leave me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0