Min william

Åh vad jag älskar honom!
Läste precis artikeln i kvällsposten om pojken som omkom i tågolyckan i billeberga, det skulle jag INTE ha gjort. Tårarna rann ner för mina kinder och stackars den familjen, fy fan!

Så länge jag har William och han mår bra så är jag lycklig, skiter i allt annat.
Typiskt nog har han precis åkt iväg med sin pappa för jag ska jobba 12.30-21.00. Annars hade jag kramat och pussat extra mycket på honom just nu.

Imorgon står det kalas för william på schemat igen, denna gång för mina vänner och hans. Så ett riktigt barnkalas ska vi ha :)

Nu är det dags att göra sig redo för jobb.

Ha en bra dag och ge era barn all kärlek ni kan alltid!!!
Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0