Suprise

Tänkte överraska er alla med ett inlägg, om det nu ens är någon som orkar titta in här längre med tanke på att det var typ ganska så exakt 2 månader sen jag blogga. Men nu så.

Vill mest göra detta för min egen skull och uppdatera lite om william så man har det att titta tillbaka på.

Så, livet rullar på för mig och min lilla fina son som nu är 21 månader och utvecklas som bara den.. För drygt 1-1,5 månad sedan började han säga sina 3 ords meningar, så som mamma är där, där är mormor, där bor mormor (man kan se hennes balkong från Williams rum) bilen kör där osv, än så länge så tror jag faktiskt han är rätt så långt framme i sin språkutveckling, det kan ju vara väldigt individuellt det där med språk.. Men han har alltid varit glad för att prata, undra vart han har fått det ifrån? (inte hans mamma och mormor väl) ;) Hursomhelst så är jag världens stoltaste mamma. Han är så go, glad och framförallt snäll.. Älskar att dela med sig utav både leksaker, mat och dricka. Hans sömn har också blivit bättre händer väldigt sällan att han vaknar på natten och den senaste veckan de dagarna vi har varit lediga på morgonen så har han vaknat runt 8.30, helt okej ;) dock vaknar jag ändå runt 7, mindre skoj.

Till helgen blir jag 25 år, var tog dom 25 åren vägen? Samtidigt som det känns som man har levt väldigt länge så känns det som igår som man sprang och lekte på albanos skolgård eller tjuvrökade bakom slöjden på sandåker.. Men nu är man snart 25 år och har en son som snart är 2. Hänger inte riktigt med i tiden, men som jag envisas om att ta upp, det gäller verkligen att ta vara på tiden och njuta!!

Nej nu kallar snart sängen, jobb och dagis imorgon. Sov gott så hörs vi snart :) köss!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja tiden går onekligen fort;) tänk på mej då 25 år sedan jag blev mamma till en söt liten dotter:) och nu mormor till en underbar liten gosse. Puss o kram

2013-10-16 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0