Godkväll

Min födelsedag blev riktigt lyckad. Dagen fick jag spendera tillsammans med min fina son och kvällen/natten med mina underbara vänner.
Jag hade tydligen gjort mat till ett helt kompani så det blev en massa över, vet vad jag ska äta nu i en vecka iaf.
Kvällen innehöll iaf lekar, vin, skratt, dans, drinkar och efterfest här hemma. Mycket nöjd! :)

Ikväll har jag jobbat, känner mig fortfarande bakis men imorgon lär jag förhoppningsvis vara mig själv igen. Mamma hämtade w på dagis och la honom här hemma som vanligt, skönt att komma hem till en sovande unge, då är dom som sötast ;) Nu tänkte jag försöka sova, jobb och dagis imorgonbitti igen.

Godnatt, köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0