Familjekväll

Dagen började med ett jobbpass till kl 13, helt okej om ni frågar mig. Dessutom så älskar jag mitt jobb och hoppas innerligt att jag får stanna kvar även efter årsskiftet.. Vi får väl sen.
Sen cyklade jag till Williams dagis som idag hade drop in för oss föräldrar. Dom hade bakat en jätte fin nalletårta och bjöd på det, kaffe m.m. Där stannade jag i nästan 2 timmar lekte, pratade med personal och föräldrar och hade det allmänt trevligt :) sen var det rätt hem till tvättstugan, mindre trevligt.
Och ikväll har vi varit hos mamma på middag tillsammans med simon, Sofia, hampus och Micke. Hon bjöd på röd kycklingcurry gryta och chokladpudding, mycket gott och trevligt med lite familjetid :)

Imorgon är vi lediga och ska till busfabriken och busa med Sabina, Milo, My och Alexander. Först ska vi mötas upp i häljarp för en bullfrukost, perfekt start på denna helg!

Godnatt och köss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0