Godförmiddag

Hej på er!

Kände för att blogga lite idag, så hoppas att ni fortfarande är några som tittar in här för plötsligt händer det ;)

Kan berätta lite kort om min helg,

Fredagen, vi var lediga och spenderade vår dag ute hos My i häljarp från 10 till 23. Först med bullfrukost tillsammans med mammorna i vårt gäng och våra fina söner, sedan lekte vi på lekplatsen, jag fick som vanligt agera lekledare ;) sen hann jag och My med en snabbis på center syd medan snälla fredric stannade hemma med a och w och badade dom. Sen kom Jennie och Sabina och vi åt en god lasagne och kollade på idol.

Lördag, hängde med Sabina på dagen och sen var det jobb som stod på schemat 15.45-21.00

Söndagen, jobba även denna dag 7-16. Sen lekte jag mest med den finaste i världen.

Igår, jobbade till 14 sen var vi hos Sabina en sväng med lina.

Idag är jag ledig och vi hänger hos vår mamma/mormor. Precis ätit frukost, andra gången för William då han kände för att vakna redan innan kl 06 idag :s typiskt på vår ledig dag.. Annars brukar jag få dra han upp ur sängen när vi ska till jobb och dagis.
Denna veckan är riktigt skön, jobbar kväll imorgon och till 14 på torsdag sen ledig fre, lör och sön! Så najs :)

Hörs köss

https://cdn2.cdnme.se/1040369/7-3/pic_528b2e299606ee5134380af9.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/1040369/7-3/pic_528b2e3288e59dad7f8ae685.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0