Godkväll

Mycket nöjd med mig själv idag faktiskt. Gick halv stan runt sedan mötte jag upp Felicia för en islatte i solen på 261, Hanna joinade också. När William vaknat och tröttnat på att fika gick vi en runda istan. Hittade världens finaste kjol på hm som jag bara måste köpa, har tänkt på den heeela dagen, är helt kär!!! Sen körde jag, Felicia och w ut till ålen i asmundtorp för att grilla korv och sola. När vi varit där ett tag sa vi hej då till ålen och körde och handlade på netto. Var hemma till 18, en riktigt bra dag!

William la jag innan 19 men han har fortfarande inte somnat än :( vet inte vad det är med honom, hade han uppe en runda till i typ 20 minuter för att han bara skrek. Hoppas han somnar snart, då ska jag rätt in i sängen och sätta på en film och somna gott. Imorgon blir det jobb/dagis 7.30 - 15.00 :)

Godnatt och köss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0