Återigen

Så var det ett tag sedan ;)

Min vecka,
Har än så länge bestått utav jobb, i tisdags var tjejerna och deras fina pågar hemma hos mig och busade. Nuförtiden när vi träffas så hinner vi knappt prata med varandra för det är ett sånt j'vla liv! Men det är underbart att se våra små älsklingar ha skoj tillsammans. Gårdagen spenderades med mamma, fick handlat och började packa till Grekland, åker om knappt 3 dygn! Ska bli så fint!!

Idag så jobbar jag till 15, sen cyklar jag i vanlig ordning och hämtar w på dagis och efter det blir det tvätt hela kvällen, lagom skoj.

Åh fattar ni hur underbart det ska bli med en vecka i Grekland med två utav dom finaste vännerna i världen och våra barn?! Sola, bada, leka, äta, dricka gott och bara NJUTA! ❤

Köss :)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Tjusiga bilder;)

2013-05-30 @ 13:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0